Unazad nekoliko dana, na području PU Vukovarsko-srijemske zabilježena su dva slučaja specifičnih prijevara građana, počinjenih na način da nepoznata osoba s telefonskog broja strane zemlje stupa u kontakt sa građanima, predstavljajući se kao navodni zaposlenik hrvatske ambasade u Londonu, tražeći od njih da uplate određeni novčani iznos za člana njihove obitelji. Većinom pozivatelj ima saznanja da žrtva doista ima člana obitelji u inozemstvu, pa kaže da je navedenoj osobi pozlilo te se nalazi u bolnici na liječenju ili mu je potreban novac za nadoplatu karte i nastavak putovanja prema Republici Hrvatskoj. Novac za troškove liječenja traže hitno da se uplati najčešće putem Western Uniona. Nakon stupanja u kontakt s članovima obitelji, osobe koje su novac uplatile, shvate da su postale žrtve prijevare.
Iz PU Vukovarsko-srijemske upozoravaju građane da ako dobiju takav poziv, dobro razmisle i provjere sve okolnosti prije uplaćivanja novca, odnosno da stupe u kontakt s osobom za koju se navodno traži pomoć ili s nekim od njoj bliskih osoba, kako bi provjerile istinitost dobivenih informacija te kako ne bi postali žrtve prijevare. Ukoliko smatrate da se radi o prijevari ili nekom drugom protupravnom ponašanju, događaj prijavite policiji na broj 192.